Postanowienia ogólne .
- Dostęp do Forum mają wszyscy zarejestrowani Użytkownicy .
- Przeglądanie i używanie Forum jest bezpłatne .
- Korzystanie z Forum oznacza akceptację regulaminu .
- Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji Forum należy się zarejestrować .
- Do rejestracji na Forum należy użyć formularza rejestracyjnego .
- Tylko Zarejestrowani Użytkownicy mają możliwość pisania postów , komentarzy na forum , zakładania nowych tematów i używania dodatkowych funkcji Forum .
- Treść tematów i postów na Forum musi być zgodna z regulaminem i prawem .
- Przed założeniem nowego tematu należy najpierw użyć opcji ''szukaj'' i upewnić się czy taki sam lub bardzo podobny temat nie istnieje na Forum .
- Przed zadaniem pytania należy najpierw użyć opcji "szukaj" i upewnić się , czy nie ma już na to pytanie odpowiedzi na Forum .
- Użytkownik Forum może posiadać tylko jedno konto do użytku na Forum . Wyjątek stanowią Użytkownicy mianowani na Moderatorów Forum .
- Każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z zasadami korzystania z Forum , zasadami obowiązującymi w działach Forum i ich przestrzegać .
- Każde pytania , wątki itp. należy publikować w odpowiednich działach i kategoriach Forum .
- Używając Forum zgadza się Pan/Pani na to , że Moderator lub Administrator Forum każdą treść znajdującą się w złym miejscu może przenieść , edytować lub usunąć .
- Kolor tekstu zielony może być używany tylko przez Moderator Forum .
- Kolor tekstu czerwony może być używany tylko przez Administrator Forum .
- Zabrania się używania wszelkiego rodzaju znaków zdobiących w tytułach . Utrudni to w znacznym stopniu innym Użytkownikom odnalezienie właściwego tytułu .
- Unikać należy zakładania tematów w tematach . Jeżeli nie wiemy jak założyć temat należy skontaktować się z Moderatorem Forum .
- Każdy Zarejestrowany Użytkownik Forum ma prawo edycji swoich postów .
- W sprawach prywatnych i w celu rozmowy z innymi Użytkownikami Forum prosimy używać opcji "Prywatna Wiadomość" ( PW ) . Zostanie wtedy wysłana prywatna wiadomość do wybranego Zarejestrowanego Użytkownika.
- Nie należy krytykować , wyśmiewać się itd. z innych Użytkowników Forum z powodu bardzo łatwego pytania i powszechnie znanej/prostej odpowiedzi na ich pytanie . Nie każdy jest przecież geniuszem w każdej dziedzinie , wszystko o wszystkim wie i wszystko potrafi .
- Zawsze należy kierować się zasadą zachowania uprzejmości i szacunku dla innych . Nie krytykujemy i nie wyśmiewamy się . Nie odpowiadamy na pytanie innego Użytkownika Forum w stylu "To już było ... szukaj sobie" itp . Forum jest darmowe , przyjazne użytkownikowi , dla wszystkich i jest po to żeby pomagać .
- Na Forum dozwolone jest dodawanie do treści zdjęć . Nasze forum akceptuje grafiki o ograniczonej wielkości. W przypadku zbyt dużej zostanie wyświetlony błąd, który dotyczy rozmiaru.
- Zabronione jest promowanie i reklamowanie klubów sportowych . Dotyczy to zwłaszcza grafik ustawionych jako avatar Użytkownika Forum i nazw Użytkowników . Każde tego typu wykryte sytuacje będą kończyć się edycją konta Użytkownika przez Administratora lub Moderatora .
- Na Forum piszemy w języku polskim . Użytkownicy mają obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną swoich wypowiedzi .
- Unikać należy krytykowania Administratora i Moderatora Forum . Dzięki nim to Forum istnieje . W uciążliwych przypadkach może to skutkować wydaniem publicznego ostrzeżenia lub ograniczenia możliwości Użytkownika , a nawet usunięcie jego konta .
- Unikać należy łamania zasad i postanowień regulaminu i Forum . Regulamin jest tu dla utrzymania porządku .
Ograniczenia Użytkowników , ostrzeżenia , kary , edycja , blokowanie i usuwanie kont .
- Wszystkie posty , tematy i jakiekolwiek wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane lub edytowane .
- Administrator ma wszystkie prawa dotyczące edycji , usuwania i publikacji treści Użytkowników .
- Administrator Forum na wniosek Zarejestrowanego Użytkownika , Administratora Bazy Danych Osobowych lub Moderatora ma prawo : zablokować konto Użytkownika , usunąć konto Użytkownika , usunąć wszystkie informacje związane z usuniętym kontem Użytkownika , usuwać i przenosić tematy i wszystkie wypowiedzi na wniosek Moderatora .
- Moderator i Administrator mają prawo stosować publiczne ostrzeżenia .
- Moderator lub Administrator mogą wymagać od Użytkownika zmiany tytułu topika i/lub zmiany treści postów i innych jego wypowiedzi .
- Moderator ma prawo blokować czasowo wątki .
- Moderator ma prawo pisać kolorem zielonym "green" . Jest to zastrzeżony kolor tylko dla użytku Moderatora .
- Administrator ma prawo pisać kolorem czerwonym "red" . Jest to kolor zastrzeżony tylko dla Administratora .
- Moderator , Administrator i wszyscy Zarejestrowani Użytkownicy mają prawo wysyłać prywatne wiadomości "P.W." .
- Moderator i Administrator mają prawo wydawać publiczne i prywatne ostrzeżenia za łamanie regulaminu .
- Każdy Zarejestrowany Użytkownik ma prawo otrzymać tylko 2 ostrzeżenia .
- Ostrzeżenia wydawane są w przypadku naruszeń regulaminu i/lub za brak reakcji na wiadomości i polecenia od Administratora i Moderatora .
- Decyzje o ukaraniu Użytkownika podejmuje Administrator Forum na wniosek Moderatora .
- Ostrzeżenia mogą być sumowane i wydawane za łączną ilość przewinień w treściach postów i innych wypowiedzi , których autorem jest karany Użytkownik . Oznacza to że , za jedną wypowiedź rażąco łamiącą postanowienia regulaminu można otrzymać więcej niż 2 ostrzeżenia .
- Każde ostrzeżenie anulowane jest po upływie czternastu dni . Jeżeli Użytkownik posiada 3 ostrzeżenia , to każde z nich usuwane jest z jego konta 14 dni po usunięciu poprzedniego - kolejno pierwsze po czternastu dniach , drugie po czterech tygodniach , a trzecie po tygodniach sześciu .
- Po otrzymaniu trzech ostrzeżeń Użytkownik otrzymuje bana . Ban jest to czasowe ograniczenie możliwości użytkownika , polegające np. na zablokowaniu dostępu do zakładania tematów na Forum , pisania postów i dodawania komentarzy .
- Ostrzeżenia i kary stosowane są dla wszystkich serwisów.
- Ban ograniczający możliwości Zarejestrowanego Użytkownika nie może być zdjęty wcześniej niż przed upływem sześciu tygodni i/lub po wygaśnięciu wszystkich ostrzeżeń od trzech w górę .
- Dopuszczalna jest w wyjątkowych przypadkach zmiana długości czasu trwania bana .
- Decyzja Moderatora nie jest zawsze decyzją ostateczną . Jeżeli Użytkownik uważa, że podjęta przez Moderatora w stosunku do jego wypowiedzi lub konta decyzja nie jest właściwa , przysługuje mu prawo w ciągu 7 dni odwołania się do Administratora.
- Administrator w najbliższym możliwym czasie rozpatrzy w takim przypadku właściwość podjętej przez Moderatora decyzji .
- Każda z decyzji Administratora jest decyzją ostateczną i nie podlega żadnym zmianom .
Postanowienia końcowe .
- Za łamanie regulaminu i zasad witryn przewidziane są kary wymienione w regulaminie .
- Ostrzeżenia , kary i ograniczenia dla Użytkowników łamiących postanowienia regulaminu i zasad Forum będą bezwzględnie stosowane .
- Wydawca strony internetowej zawsze sprawdza , ale nie ponosi pełnej odpowiedzialności za treści i formę postów , komentarzy i jakichkolwiek wypowiedzi , których autorami są Zarejestrowani Użytkownicy .
- W przypadku zauważenia lub otrzymania informacji na temat wypowiedzi sprzecznych z postanowieniami regulaminu Administrator podejmie wszelkie niezbędne działania w celu edycji lub usunięcia tego typu wypowiedzi i ewentualnego ukarania Użytkownika , który jest jej autorem .
- W przypadku zauważenia jakichkolwiek naruszeń regulaminu witryny uprzejmie prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas za pomocą formularza kontaktowego .
- W przypadku wykrytego działania Użytkowników na szkodę jednej ze stron internetowych podjęte zostaną natychmiastowe niezbędne kroki mające na celu temu przeciwdziałać .
- Adresy IP , e-mail itp. Użytkowników nagminnie zakładających nowe konta po banowaniu poprzednich mogą być blokowane przez Administratora .
- W przypadku Użytkowników znacznie utrudniających pracę Administratora podejmie on każde konieczne działanie do zablokowania im całkowitego dostępu do naszych stron internetowych .
- Wydawca strony internetowej zastrzega sobie prawo do edycji i całkowitej zmiany tego regulaminu . O zmianach powiadomi wyświetlając aktualny regulamin tutaj .
Ostatnia edycja: 29-12-2017 r.
Copyright © 2013-2018 Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski